Et nytt eventyr

for litt over en uke siden flyttet jeg til Bergen. Jeg kjente ingen på min nye skole, på vei mot et nytt eventyr på teologi studiet og veien til prest. Den første uken har gått og jeg har fått mange nye venner.

FB_IMG_1471454882059

Fra idrettsdag med faddergruppen. ( foto: Pernille Seierstad)

 

IMG_20160818_191817 Fra kafé til kafé med alternativ faddergruppe (Foto: Ole Sebastian Bach)

IMG_20160819_171352

En fantastisk øyeblikk fra vår første forelesning i kristendomshistorie (Foto: NLA Høgskolen)

 

Uken ble avsluttet med gudstjeneste og fint besøk. Jeg ser fram til gode dager og år i denne byen.

Peace out😄

Dette innlegget ble publisert i Skolestuff. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

